Pingisgurut ry. | Yhdistys

Yhdistys:

Pingisgurut ry, perustettu 13.3.2011... lätkitty jo 80-luvulta asti.
Suomen Pöytätennisliiton jäsenseura vuodesta 2014

Yhdistyksemme nimi ja kotipaikka

Yhdistyksemme nimi on Pingisgurut ja sen kotipaikka on Lavia.

Tarkoituksemme ja toimintamme laatu

Yhdistyksemme tarkoituksena on edistää pöytätennisurheilua ja levittää pöytätennisurheilun harrastusta, kohottaa jäsentemme fyysistä kuntoa ja terveyttä sekä herättää meissä oikeaa urheiluhenkeä ja pysyvää harrastusta pöytätennisurheiluun.

Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistyksemme järjestää urheilu- ja muita liikuntaharjoituksia sekä koulutustilaisuuksia, hankkii tarvittavia välineitä, järjestää kilpailuja, näytöksiä, juhlia ja muuta vastaavaa toimintaa, vaikutamme kotipaikkakunnallaan liikunta-, terveyskasvatus- sekä liikuntapaikkasuunnitteluun.

Osoite:

Pingisgurut ry. / Vesa Peltovirta
Tarhurintie 6
38600 Lavia
puh: 0400788886

Pingisgurujen toiminnassa mukana yhteistyössä POP Vakuutus. Käy kysymässä edullista vakuutustarjousta, saat alennusta koodilla PINGIS!
POP Vakuutus ja Pingisgurut ry aloittavat yhteistyön! POP Vakuutus tarjoaa Pingisgurut ry:n jäsenille sekä kaikille uusille asiakkaille uusista vakuutuksista 25 euron alennuksen ensimmäisen vuoden maksuista. Alennuksen voit hyödyntää uusiin sopimuksiin, olit sitten uusi asiakas tai asiakas jo ennestään. Alennusta ei siis voi hyödyntää voimassaoleviin vakuutuksiin. Alennuskoodi on PINGIS ja sen voi hyödyntää verkkokaupassa tai puhelimitse numerossa 010 3910 392. Alennus koskee kaikkia uusia vapaaehtoisia vakuutuksia, joita ovat esimerkiksi ajoneuvon kasko-, vene-, koti-, matka- ja tapaturmavakuutus. Alennusta ei voi hyödyntää liikennevakuutukseen ja/tai määräaikaiseen matkavakuutukseen. Vakuutukset myöntää Suomen Vahinkovakuutus Oy.

Muuta:

Yhdistyksen säännöt löydät Säännöt -sivulta sekä lisätietoa Pingisguruista Info -sivulta

Kotisivut: www.pingisgurut.fi

Sivujen toteutus ja päivitys: Vesa Peltovirta